Pojawiają się przy każdym większym wydarzeniu muzycznym, sportowym a nawet biznesowym. Coraz częściej zapraszani są na wesela gdzie burgery stanowią alternatywę dla barszczu i pasztecika. Na ich zlotach, festiwalach czy korowodach pojawiają się tłumy ludzi. O czym mowa?
Oczywiście o foodtruckach! Trójmiejska agencja reklamowa sprawdziła wraz z portalem Sotrender, które foodtracki wypadają najlepiej na Facebooku.
W tym sezonie „knajpy na kółkach” przeżywają prawdziwe apogeum popularności. Mowa tu nie tylko o tych serwujących burgery, frytki czy zapiekanki - są już foodtrucki z pierogami, kuchnią azjatycką, deserami, kawą a nawet pizzą! Różnorodność smaków, zazwyczaj bardzo wysoka jakość i swoista moda, sprawia że większość barów szybkiej obsługi na kółkach odnosi sukces – który era mediów społecznościowych jeszcze nakręca.
Największą ich popularność obserwujemy w miejscowościach nadmorskich, gdzie turystów przebywa latem najwięcej. Dlatego też agencja Apella podjęła się sklasyfikowania najlepszych trójmiejskich foodtrucków biorąc pod uwagę ich aktywność na najpopularniejszym portalu społecznościowym – Facebooku. Wszystkie zebrane knajpy mają swoje profile, a zdecydowana większość prężnie na nich działa. Ranking „Foodtruckowe Lubię to!” bierze pod uwagę nie tylko liczbę fanów, ich zaangażowanie czy interaktywność, ale także jakość obsługi klienta i co chyba najważniejsze – noty jakie wystawiają użytkownicy! Dzięki temu możemy odnieść się nie tylko do prowadzenia komunikacji zarówno tej internetowej – jak i tej „na żywo” w foodtruck’u ale i bardzo możliwe, że do klasy serwowanych potraw.
Które z trójmiejskich foodtrucków wypadły najlepiej? Sprawdźcie koniecznie ranking przygotowany przez pracowników agencji Apella we współpracy z Sotrender: http://www.apella.com.pl/aktualnosci/foodtruckowe-lubie-to-paktual-208.html