Stacje wchodzące w skład grupy TVP osiągnęły w poniedziałek 14 listopada bardzo wysoki wynik oglądalności. Udział widowni wyniósł 34,4 proc., co jest najlepszym wynikiem jesieni.
Właściwa koordynacja programowa TVP zaowocowała w bieżącym tygodniu najlepszymi wynikami oglądalności jesieni. W poniedziałek, 14 listopada, wszystkie stacje grupy TVP osiągnęły udział widowni 34,4 proc., zyskując o ponad 5 punktów procentowych powyżej średnich notowanych jesienią br.
Transmisja meczu polskiej reprezentacji w TVP1 oraz emisja serialu „M jak Miłość” w TVP2 zapewniły obu antenom łączny udział 25,4 proc. – były to najwyższe udziały jesienią br. (średnia jesienią wynosi 20,1 proc.). Mecz piłki nożnej Polska-Słowenia (godz. 20:39) obejrzało w TVP1 4,4 mln widzów (udziały 28,3 proc.), a w TVP Sport – 319 267 widzów (udziały: 2,04 proc.). Łącznie widownia meczu ukształtowała się na poziomie 4,7 mln widzów przy udziałach 30 proc. W szczytowym momencie widownia obu stacji TVP oraz serialu o godzinie 21:30 wyniosła 7,88 mln z udziałami na poziomie 48,1 proc.
W poniedziałkowy wieczór także główne wydanie „Wiadomości” odnotowało sukces frekwencyjny – 3,31 mln widzów – to najwyższa średnia widownia spośród wszystkich wydań programu nadawanych jesienią (3,1 mln).
TVP/mn