21 czerwca premierę będzie miał Deadlight: Director's Cut – gra z gatunku survival horror, prezentująca oryginalne podejście do tematu epidemii zombie. Wydawnictwo Techland, oficjalny partner Koch Media na polskim rynku, informuje o nowym zwiastunie do produkcji Tequila Works oraz o starcie zamówień przedpremierowych.
Oryginalny Deadlight to nietypowa gra opowiadająca o apokalipsie zombie. Akcja rozgrywa się na przedmieściach Seattle i cofa nas do 1986 roku. Bohater - Randall Wayne - musi obejść się więc bez znanych dziś nowych technologii. Orientacji w śmiertelnie niebezpiecznej sytuacji nie ułatwiają panujące wokół chaos i dezinformacja. Zadaniem gracza będzie po pierwsze przeżyć, po drugie - odnaleźć zaginione żonę i córkę.
Nowy zwiastun produkcji można obejrzeć pod adresem https://youtu.be/NomRekPpozk
Deadlight: Director’s Cut pojawi się na PC oraz na konsole nowej generacji. Produkcja po raz pierwszy trafi do pudełek, po raz pierwszy też będą mieli okazję posmakować jej posiadacze konsoli z rodziny PlayStation. Pudełkowa wersja Deadlight: Director’s Cut to poprawiona oprawa godna nowej generacji konsol. Gra oferowana jest w pełnej rozdzielczości HD, z nowymi animacjami oraz ulepszonym sterowaniem. Dodano też nowy tryb gry z systemem rankingowym – „Survival Arena” oraz najwyższy poziom trudności „Nightmare”. Ponadto wraz z grą gracze otrzymają artbook oraz dzienniki dewelopera ukazujące kulisy produkcji.
Deadlight był hitem cyfrowej platformy dystrybucji - Xbox Live Arcade, i uzyskał nominację do prestiżowej nagrody Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych (BAFTA) w kategorii "Debiutująca gra".
Już dziś wystartowały zamówienie przedpremierowe. Deadlight: Director's Cut zadebiutuje już 21 czerwca. Sugerowana cena to 99,90 zł (PlayStation 4 i Xbox One) oraz 59,90 zł (PC).