Wydawnictwo Techland ma zaszczyt poinformować, że zostało polskim partnerem niezależnego studia Cyan i wprowadzi na rynek najnowszą produkcję legendarnych twórców pod tytułem Obduction. Intrygująca gra przygodowa pojawi się 5 sierpnia w dostępnym jedynie w Polsce wydaniu pudełkowym i otrzyma kinową lokalizację.
Obduction to najnowszy projekt amerykańskiego studia, założonego przez braci Randa i Robyna Millerów. Największymi hitami firmy są kultowe przygodówki - Myst i Riven. Obduction jest duchowym spadkobiercą produkcji, które pokochali gracze na całym świecie. "Myst i Riven, które ukazały się kolejno w 1993 i 1997 roku sprzedały się łącznie w 12 milionach egzemplarzy, co czyni je najlepiej sprzedającymi się grami poprzedniego millenium. Mistrzowie gatunku, powracający do swych korzeni przy Obduction, to wielka atrakcja, której nie może przegapić żaden gracz" - mówi Tomasz Gawlikowski, Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland.
Pierwszy zwiastun Obduction dostępny jest pod adresem https://youtu.be/hyvc29H_Zzs
Porywająca historia w Obduction rozpoczyna się w momencie, gdy gracz zostaje uprowadzony przez nieznaną mu siłę. Trafia do tajemniczego świata. Gracz, aby poznać jego naturę, będzie musiał rozwiązać szereg zagadek oraz sprostać licznym wyzwaniom. Świat gry z jednej strony może pochwalić się fantastycznymi krajobrazami i niesamowitą, nieziemską architekturą, z drugiej - jest niezwykle realistyczny i przede wszystkim wciągający. Obduction zostało sfinansowane na Kickstarterze, gdzie ponad 22 tysiące graczy wpłaciło na realizację projektu ponad 1,3 miliona dolarów.
Pudełkowa edycja Obduction, z kinową lokalizacją, pojawi się na rynku 5 sierpnia w sugerowanej cenie 69,90 zł.