Powszechna, tradycyjna reklama produktów i usług w postaci katalogów, ulotek marketingowych, czy też ekspozycje już wkrótce mogą odejść do lamusa.
Mimo zawrotnego tempa rozwoju technologicznego, wirtualna rzeczywistość zaskakuje odbiorcę swoją realnością i powoduje, iż zapomina on o tym, że to jedynie świat wirtualny.
W jaki sposób VR (Virtual Reality) i AR (Augmented Reality) zastępują dotychczasowe narzędzia reklamowe? Między innymi poprzez aplikacje zainstalowane na naszych smartfonach, czy tabletach, dzięki którym będziemy w stanie zobaczyć, jak dany produkt wpasuje się w naszą codzienność (AR). (VR) pozwoli na wizualizację naszych przyszłych inwestycji, np. możemy być kierowcą auta, które jest dopiero w planach produkcyjnych, obejrzeć jego wnętrze, sprawdzić jego wyposażenie, przy okazji poruszając się nim po dowolnym miejscu na ziemi, i nie tylko!
Więcej na wGospodarce.pl